Kauba tagastamine

Avaruosad e-poe kasutustingimused

Viimati muudetud: 15.05.2015

 

1.Lepingu kehtivus

1.1. Veebikeskkonna Avaruosad kasutamisele ja selles sooritatud ostudele kohalduvad alljärgnevad müügitingimused (Tingimused).

1.2. Lepingu poolteks on Avaruosad, mis tegutseb kaubamärgi Avaruosad nime all (Avaruosad) ning e-poe Avaruosad kasutaja või kui kasutaja pole registreeritud, siis veebikeskkonnast Avaruosad ostu sooritaja (koos Klient).

1.3. Leping loetakse sõlmituks kui Klient vajutab nuppu „Osta koos tasumiskohustusega“.

 

2.Kauba eest tasumise kord

2.1. Kõik Avaruosad e-poes märgitud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2. Tellimuse eest tuleb tasuda kogusummas koheselt peale ostu sooritamist, v.a. punktis 2.3 sätestatud juhul. Tasuda on võimalik järgmistel meetoditel:

2.2.1.     Maksmine pangaülekande abil pangalingilt kas Swedpangas, SEB Pangas või Nordea Pangas (võimalik ainult Eesti pangakonto omamise korral);

2.2.2.     Maksmine Mastercard ja Visa krediitkaardi või deebet-krediitkaardi abil;

2.2.3.     Maksmine arve alusel.

2.3. Kui tellimuse eest soovitakse maksta arve alusel, tuleb tasuda kauba eest 7 kalendripäeva jooksul peale arve väljastamist. Kui arve ei ole tasutud 7 kalendripäeva jooksul, tühistatakse tellimus. Enne tellimuse tühistamist saadab Avaruosad kliendi e-posti aadressile meeldetuletuskirja.

2.4. Kui arvelduskontole laekuv summa on madalam, kui kauba eest nõutav summa, teavitab Avaruosad sellest Klienti ning palub puudu oleva summa tasuda.

2.5. Enne maksmist kuvatav hind sisaldab makse ja saatmiskulusid.

 

3.Kauba kättetoimetamine ja tarneaeg

3.1. Postitamine

3.1.1.     Tellimus postitatakse, kui makse on laekunud Avaruosad

3.1.2.     Tellitud kaup postitatakse võimalusel ühe (1) tööpäeva jooksul alates tellimise hetkest, kuid mitte hiljem kui seitsme (7) tööpäeva jooksul alates makse laekumisest. Enne kell 14.00 saabunud tellimused postitatakse võimaluse korral samal päeval.

3.1.3.     Nädalavahetustel kauba komplekteerimist ja postitamist ei toimu.

3.1.4.     Avaruosad ei kohustu tellimust postitama, kui makse Avaruosad arvelduskontole ei ole laekunud.

 

3.2. Kauba Eesti-sisesed kättetoimetamise võimalused

3.2.1.     Tulen ise järele – kui tellimus on väljastamiseks valmis, saadetakse kliendi e-postile teavitus. Kaubad väljastatakse Avaruosad e-poe lepingulise partneri juurest, Loodustoode OÜ poest aadressil Kadaka tee 1/3, Tallinnas (avatud E-R 10:00-18:00).

3.2.2.     Pakiautomaat – tellimuste täitmiseks kasutatakse SmartPosti pakiautomaate. Kui tellimus on SmartPosti edastatud, peaks see kliendini jõudma 1-3 päevaga. SmartPost toimetab tellimusi automaatidesse ka nädalavahetustel. Kauba pakiautomaati saabumisel edastab SmartPost kliendile teavituse SMS sõnumiga. Kui kliendi poolt märgitud telefoninumbrile ei ole võimalik teavitust saata, saadetakse see SmartPosti poolt kliendi e-postile. Smartpost toimetab paki kohale teie poolt valitud pakiautomaati. Hilisem kättesaamiskoha muutmine ei ole võimalik.

 

3.3.  Välisriikidesse toodete saatmise võimalused:

3.3.1.     Eesti Postiga tähitud pakiga (postkontorisse), fikseeritud tariifiga 15 eurot, järgmistesse riikidesse: Ameerika Ühendriigid, Hispaania, Iirimaa, Itaalia, Kasahstan, Kreeka, Küpros, Leedu, Läti, Makedoonia, Malta, Moldova Vabariik, Poola, Portugal, Prantsusmaa, Põhja-Iiri Ühendkuningriik, Rootsi, Saksamaa, Slovakkia, Sloveenia, Soome, Suurbritannia, Taani, Tšehhi, Türgi, Ungari, Ukraina, Valgevene;

3.3.2.     Ülejäänud riikidesse vastavalt Omniva posti tähitud paki hinnakirjale.

3.3.3.     Tellides toote riiki, kuhu toote kätte toimetamiseks on tarvilik läbida tolli- või muud täiendavad protseduurid lisaks kauba vedajale üle andmisele, kohustub Klient nende protseduuride kohase ja õigeaegse täitmise eest ise hoolt kandma.

 

3.4. Eestisiseselt kehtib tasuta transpordi võimalus Smartpostiga, kui soetatud kauba ostusumma on vähemalt 40 eurot. Kui ostusumma jääb alla 40 euro, on Smartpostiga saatmise hind 2.70 eurot.

3.5. Välisriikide puhul pakume tasuta saatmist tellimustele riikidest mis on punktis 3.3.1 nimetatud fikseeritud tariifi nimistus ning Smartposti puhul Soome. Minimaalne ostusumma tasuta transpordi saamiseks nimetatud välisriikidesse on 200 eurot. Punktis 3.3.1 nimetatud fikseeritud tariifi nimekirja mitte kuuluvatesse riikidesse tasuta saatmist ei toimu.

3.6. Jätame endale õiguse punktides 3.4 ja 3.5 tasuta transpordiks sätestatud minimaalset ostusummat muuta või alandada näiteks kampaaniate puhul.

3.7. Palun jälgige, et tellimuse sisestamisel on kontaktandmed esitatud korrektselt. Avaruosad ei vastuta toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituse eest juhul, kui see on tingitud sisestatud andmete ebatäpsusest või ebaõigusest.

3.8. Juhul kui toode on laost otsas, teavitab Avaruosad klienti e-posti või telefoni teel esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse jõustumisest.

3.9. Avaruosad on kohustatud kauba tarnima hiljemalt 30 päeva jooksul. Kui kaupa ei ole võimalik tarnida, informeeritakse klienti sellest e-posti teel ning tagastatakse Kliendi poolt makstud summa viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.

 

4.Lepingust taganemise protseduur ja tagajärjed

4.1. Lepingust taganemise protseduur

4.1.1.     Kliendil on õigus põhjust avaldamata taganeda kõnesolevast lepingust 14 päeva. jooksul.

4.1.2.     Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast mil Klient või Kliendi nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, on saanud asja füüsiliselt enda valdusesse.

4.1.3.     Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb Kliendil teavitada Avaruosad Tingimuste punktis 8 välja toodud kontaktandmetel oma otsusest taganeda kõnesolevast lepingust ühemõttelise avaldusega (nt posti, faksi või e-postiga saadetud kiri). Klient võib selleks kasutada lisatud taganemisavalduse tüüpvormi, kuid see ei ole kohustuslik (kättesaadav siit).

4.1.4.     Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui Klient saadab teate taganemisõiguse kasutamise kohta ära enne taganemistähtaja lõppu.

 

4.2. Lepingust taganemise tagajärjed

4.2.1.     Kui Klient taganeb kõnesolevast lepingust, tagastab Avaruosad Kliendile kõik Kliendilt saadud maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad Kliendi valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb Avaruosad pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist) viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Avaruosad saab teada Kliendi otsusest kõnesolevast lepingust taganeda. Avaruosad teeb nimetatud tagasimaksed, kasutades sama makseviisi, mida Klient kasutas makse tegemiseks, välja arvatud juhul, kui Klient on andnud sõnaselgelt nõusoleku teistsuguse makseviisi kasutamiseks; igal juhul ei kaasne Kliendile sellise maksete tagastamisega teenustasu ega muud kulu. Avaruosad võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et Klient on asja pakendatud kujul tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.  

4.2.2.     Klient kohustub lepingust taganemise korral saatma asja tagasi või andma selle viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel päevast, mil Klient teatas Avaruosad oma taganemisest kõnesolevast lepingust, Avaruosad üle. Tähtajast on kinni peetud, kui Klient saadab lepingu esemeks oleva asja tagasi enne 14-päevase tähtaja lõppu. Asja tagastamise kulud tuleb katta Kliendil. Maksimaalsed tagastamise kulud on ligilähedaselt 10 eurot.

4.2.3.     Tulenevalt Avaruosad e-poes müüdava kauba iseloomust, peab tagastatav kaup olema originaalpakendis ning avamata. Juhul kui need tingimused ei ole täidetud, kaotab Klient taganemisõiguse. Kui Avaruosad on  kätte saanud Kliendi poolt tagastatud kauba, kohustub Avaruosad tasutud summa (k.a postikulu) tagastama viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.

4.2.4.     Kui kauba tagastamist soovitakse juhtudel kus kaubal on puudus või ei vasta tarbija poolt tellitud tootele, kannab tagastamiskulud Avaruosad.

4.2.5.     Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise korral.

4.2.6.     Kliendil on õigus tugineda kauba lepingutingimuste mittevastavuse korral seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.

 

5.Kaebuste esitamine

5.1. Kui Klient ei tagasta kaupa 14-päeva jooksul alates selle kättesaamisest ja asjal on ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus (puudus), tuleb lepingust taganemiseks esitada taganemise põhjus kirjalikus pretensioonis, mis esitatakse punktis 8 välja toodud kontaktandmetele.

5.2. Kaubal puuduse ilmnemisel vastutab Avaruosad kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest kahe aasta jooksul alates asja üleandmisest Kliendile. Kui Klient ei teata asja mittevastavusest lepingutingimustele kirjalikult hiljemalt kuue (6) kuu jooksul pärast mittevastavuse ilmnemist, eeldatakse et puudust ei esinenud asja üleandmise hetkel ja Klient peab vastava puuduse olemasolu asja üleandmise hetkel ise tõendama.

5.3. Kaebuses tuleb märkida:

·         Kliendi nimi ja kontaktandmed;

·         Kaebuse esitamise kuupäev;

·         Kauba puudus;

·         E-poele esitatav nõue;

·         Lisada tehingu sooritamist tõendav dokumendi/ostutšeki/maksekinnituse koopia

5.4. Avaruosad vastab kõigile kaebustele 15 päeva jooksul. Kui kaebusele ei ole võimalik 15 päeva jooksul vastata, informeerib Avaruosad sellest tarbijat ning määrab uue mõistliku tähtaja vastamiseks.

5.5. Kui Avaruosad jätab tarbija pretensiooni rahuldamata, põhjendab ta otsust tarbijale kirjalikult.

5.6. Lisaks on tarbijast Kliendil õigus oma õiguste kaitseks pöörduda Tarbijakaitseameti poole. Kaebuste esitamise korra kohta on võimalik saada täpsemat infot Tarbijakaitseameti koduleheküljelt.

 

6.Isikuandmete kaitse

6.1. Avaruosad töötleb temale teatavaks saanud isikuandmeid vaid selleks ette nähtud eesmärgil ega avalda neid kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel. Isikuandmete töötlemise täpsemaid tingimusi.

 

7.Püsikliendiprogramm

7.1. Üldist

7.1.1.     Avaruosad püsikliendil on meie online süsteemis oma konto, mille alt on võimalik vaadata ostuajalugu, koguda püsikliendipunkte, salvestada lemmiktooteid, osa võtta püsikliendi eripakkumistest ning hallata oma kontoga seotud infot.

7.1.2.     Avaruosad e-püsikliendiprogrammiga võivad liituda kõik üle 18-aastased eraisikud ning kõik juriidilised isikud. Püsikliendiprogrammiga liitumine on vabatahtlik, ning võimaldab registreerunud isikul osa saada püsiklientidele suunatud hüvedest. Püsikliendiprogrammiga saab liituda ostu sooritamisel või kodulehel lingilt Loo konto/Registreeru.

 

7.2. Püsikliendi privileegid:

7.2.1.     Võimalus koguda boonuspunkte, mida saab realiseerida kauba soetamiseks. Igalt ostult arvestatakse kliendi kontole boonuspunkte. Iga kulutatud 10 euro eest laekub kliendi kontole 1 punkt. Olles kogunud piisava summa boonuspunkte, saab klient neid ostu sooritamisel kasutada.

7.2.2.     Igakuised püsikliendipakkumised;

7.2.3.     Eripakkumised sünnipäevalastele;

7.2.4.     Eelinfo kampaaniate, uudistoodete ja e-poe sooduspakkumiste kohta;

7.2.5.     Võimalus lisada oma kontole lemmiktooteid, mis on ostu sooritamiseks mugavalt eraldi kategoorias;

7.2.6.     Püsiklient saab kirjutada Avaruosad veebikeskkonnas toodetele arvustusi. Kõik püsikliendi kirjutatud tootearvustuste varalised autoriõigused loovutatakse täies ulatuses tähtajatult alates arvustuse valmimisest ülemaailmseks kasutamiseks Avaruosad poolt määratletud viisil kasutamiseks (sh oma toodete turunduseks) koos all-litsentsi andmise õigusega. Püsiklient annab Avaruosad sama teose suhtes alates teose loomisest all-litsentsi andmise õigusega ülemaailmse tähtajatu ainulitsentsi oma isiklike autoriõiguste kasutamiseks igal viisil.

 

7.3. Hea teada

7.3.1.     Boonuspunktid kogunevad konkreetse erakliendi arvele ja kantakse sinna ostu sooritamisele järgneva 7 päeva jooksul. Püsikliendiprogrammi boonuspunktid kehtivad kaks aastat. Boonuspunkte kolmandatele isikutele edasi anda ei saa.

7.3.2.     Boonuspunkte arvestatakse vaid juhul, kui klient on Avaruosad.ee püsikliendiks registreerunud ning ostu sooritamise hetkel sisse loginud.

7.3.3.     Kliendikontol olevate boonuspunktide kohta saab infot püsikliendikeskkonda sisse logides, pöördudes Avaruosad.ee poole e-kirjaga või helistades telefonile +372 606 6966. 

 

8.Kontaktid

8.1. Üldkontaktid

·         Avaruosad

 

 

8.2. Pangadetailid:

·         AS SEB Pank, Tornimäe 2, 15010 Tallinn, Estonia

·         SWIFT/BIC Code: EEUHEE2X

·         IBAN: EE111010220038470223

 

9.Tingimuste muutmine ja lepingueelsed läbirääkimised

9.1. Avaruosad jätab endale õiguse Tingimusi vastavalt vajadusele muuta. Kui Te olete registreeritud kasutaja, saadetakse Teile teade Tingimuste muutmise kohta ning kui Te soovite Avaruosad teenuseid kasutada, peate nõustuma uute Tingimustega. Uute Tingimustega mittenõustumise korral ei ole Teil õigust Avaruosad teenuseid kasutada.

9.2. Vaidluse korral eeldatakse, et kehtivad viimati uuendatud Tingimused.

9.3. Käesolevad Tingimused koos Privaatsustingimuste ja Tingimustes viidatud kolmandate osapoolte materjalidega moodustavad kõik lepingu tingimused, olenemata mistahes muudest lepingueelsetest läbirääkimistest.

 

10.Teenuste kättesaadavus ja intellektuaalne omand

10.1.      Avaruosad teeb kõik endast oleneva, et veebikeskkonnas Avaruosad oleks võimalik teenuseid kasutada, kuid vahel ei pruugi see võimalik olla (võivad esineda tehnilised tõrked, katkestused vms). Seetõttu ei saa Avaruosad tagada ega taga, et veebikeskkond Avaruosad on alati kasutusvalmis ja töökorras.

10.2.      Kaubamärk Avaruosad on kaitstud vastavalt Eestis kehtivatele õigusaktidele. Igasugune kaubamärgi kasutamine ilma selle omaniku loata on keelatud, v.a. kui seadusega on sätestatud teisiti.

10.3.      Veebikeskkond tervikuna, selle üksikud komponendid ja selle lähtekood on kaitstud Avaruosad või teiste isikute autoriõigusega. Lisaks on autoriõigusega või muude intellektuaalomandi õigustega kaitstud veebikeskkonnas kuvatavad fotod ja muu materjal, mille kohta ei ole eraldi märgitud, et tegemist on vabalt kasutatava materjaliga. Selliste materjalide kopeerimine, levitamine või muul moel kasutamine muuks kui isiklikuks otstarbeks ilma õiguste omaniku nõusolekuta on keelatud, v.a. kui selline õigus tuleneb seadusest.

 

11.Tingimuste kohaldamise erisus juriidilise isiku puhul

11.1.      Juriidilisest isikust Kliendile ei kohaldata (koos alapunktidega) käesolevate Tingimuste punkte 4, 5.1 ja 5.2. Osas, milles ei kohaldata käesolevaid Tingimusi lähtuvad Avaruosad ja juriidilisest isikust Klient seaduses sätestatust.

 

12.Kohtualluvus ja kohaldatav õigus

12.1.      Tingimustele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigusakte.

12.2.      Vaidlused lahendatakse esmalt pooltevaheliste läbirääkimiste teel. Nende ebaõnnestumisel lahendatakse vaidlused Harju Maakohtus.